Dilek… <3

12 Ağu

Benim Canım Kardeşim, Dostum, Akıl Hocam..

Sen benim hayatıma minicik ellerinle o kadar güzel dokundun ki; kalbimde kimsenin sahip olamayacağı, yıllarca kapısının kilidi zorlanan ama açılamayan o büyük yere bodoslama daldın =)

Hayatımda bir insanın bu kadar iyi yetişmiş olabileceğini, benim bu saatten sonra bir kıza bu kadar bağlanabileceğimi ve etrafımdaki herkesin sen yanımdasın diye içinin rahat edeceği AKLIMIN UCUNDAN GEÇMEZDİ…

Dün bize geldin kahvaltı için, evden içeri girmenle yemin ederim hatta Allah belamı versin =) eve nur yağmış gibi gönlüm ferahladı.. Ben hayatımda kimseyi bu kadar sevmedim, sevdiysem de bu kadar benim hissetmedim, hadi ulan hissettim diyelim bu kadar beni sevdiklerine inanmadım..

Sen benim hayatıma dostluk adına öyle bir devrim yaptırdın ki, hani Türkiye için Atatürk neyse, benim hayatımda da senin yerin öyle büyük..

Ailelerin, görgümüzün, düşüncelerimizin, kalbimizin benzerleğini ne zaman görsem duygulanıyorum ve defalarca Allah’a şükrediyorum..

İYİ Kİ VARSIN DİLEK AĞACI.. SEN BENİM KESİNLİKLE ÖZ – İKİZ VE DE RUH KARDEŞİMSİN.. ALLAH SENİ HAYATIMDAN EKSİK ETMESİN.. SENİ NAZARLARDAN SAKLASIN VE DE AĞZIMINIZ TADINI BOZMASIN.. DEFALARCA ŞÜKÜRLER OLSUN, İYİ Kİ HAYATIMDASIN SENİ ÇOK SEVİYORUM KONTESİM, PRENSESİM, KUŞUM, BÖCEĞİM.. =)

NOT : KİMSEYLE PAYLAŞAMAM KIYMETLİMSİN SEN =) Çok seviyom oluum =)

Bir Yanıt to “Dilek… <3”

  1. dilekagaci Eylül 4, 2012 10:27 am #

    gurur duydum seninle dostum:)

Yorum bırakın